NEW IN: Zaful, All in packaging & Born Pretty Store + GIVEAWAY

By Anja Miii - уторак, децембар 13, 2016

Ćao svima! Nadam se da ste dobro i da vam decembarski dani lepo protiču. :) Danas ću vam pokazati stvari koje sam nedavno dobila sa određenih sajtova. Na kraju posta vas očekuje i malo darivanje. Uživajte!

Chocker sa marble priveskom sam naručila za drugaricu, jer ja lično ne volim da nosim takve ogrlice. Prosto nisu u mom fazonu. Međutim, njoj se jako dopada, jer je lepo odrađen i kvalitetan. Vrlo je povoljan, košta svega 2 dolara i imate ga i u boji crnog mermera. Pogledajte ga OVDE.



Prsten je takođe sa Born Pretty Store sajta i možete da ga pogledate OVDE. Meni se izuzetno dopada, jer je jednostavan i mogu da ga nosim uz sve. Na sebi ima sitne detalje cvetića i leptira i srebrne je boje. Presladak je, zaista. :)



Dream catcher privezak je takođe sa BPS sajta i možete da ga pogledate OVDE. Predivan je! Zakačila sam ga iznad kreveta u domu. Može da se nosi i kao privezak za ključeve, ali meni je lepše da mi stoji tamo i da 'hvata' moje snove. :)



Stvari koje možete da vidite u nastavku su sa http://allinpackaging.co.uk/ sajta. U pitanju je kompanija iz Budimpešte, zbog čega mi je posebno drago što sam imala priliku da sarađujem sa njima. Oni se, naime, bave pravljenjem mahom plastičnih ambalaža. Na sajtu možete da pronađete, kako stvari za kuhinjsku upotrebu, tako i pakovanja za kozmetičke proizvode, nesesere itd. :) U nastavku pogledajte šta sam ja to dobila sa pomenutog sajta.



Plastičnu teglicu sa crnim poklopcem (pogledajte je ovde) sam odnela u dom, u njoj držim šećer, ali ne mora da vam služi za kuhinjsku upotrebu, možete da je ukrasite i može da vam posluži za dekoraciju. :) Tegla kraj nje (pogledajte je ovde) nema poklopac i nju ću iskoristi za neki DIY projekat. Stvarčice na slici stoje na maloj tacni (pogledajte je ovde), koja je u nekoj krem boji, plastična je i meni će verovatno poslužiti za dekoraciju. :) Plastična 'čašica' je super za ispijanje sokova, vode, mleka i sl. Odgore samo ubacite cevčicu i to je too. :)


Macaron posudica (pogledajte je ovde) može da posluži ukoliko npr. pravite sami neki balzam za usne, ali ja u njoj trenutno držim nešto sitno od nakita, tipa prstenje ili tanke oglice. Slatko izgleda kao dekorativni predmet. :)




Posuda za kremu (pogledajte je ovde) je izuzetno kvalitetna i lepo odrađena. Može da posluži npr. za putovanja, kada iz neke velike posude želite da prespete proizvod u manju ili kada, isto kao i prethodnom primeru, sami napravite neku kremicu ili piling. :)




Crno - beli neseser (pogledajte ga ovde) je srednje veličine i idealan je za manju količinu šminke. Meni se jako dopada i već ga aktivno koristim. Nesesera nikada dovoljno.




Crno - roze neseser (pogledajte ga ovde) je više poput peronice. Manji i u njega mogu da stanu samo neke najosnovnije stvari. Još uvek ga ne koristim, ali kao što rekoh, verovatno će mi koristiti kao peronica, ne kao neseser. :)






Jaknu sam naručila sa Zaful sajta i možete da je pogledate OVDE. Iskreno sam oduševljena svim stvarima sa ovog sajta, a ova jakna mi je jedan od omiljenih komada. Iznutra je obložena krznom, kao i na kapuljači, crne je boje i po sebi ima zašivene bedževe. Već je obožavam i znam da će biti najnošenija ove zime. :)


Kapu sam takođe naručila sa Zaful-a i možete da je pogledate OVDE. Ona je zaista prelepa i izuzetno kvalitetna. Za nas koji imamo manje glave je dobra, dok bi onima koji imaju malo veće glave verovatno bila tesna. Iznutra je obložena krznom i na sebi ima preslatku belu čupavu gombicu. Svakodnevno je nosim, toliko mi se dopada. :)




Naredne dve stvari su takođe sa Zaful-a, a njih ću pokloniti vama. Odlučila sam da poklončić dobiju dve osobe. Jedna osoba će dobiti narukvicu, a druga sat. Uz to ću vam pokloniti još neke slatkiše, ipak smo u prazničnom duhu, ali njih ćete videti kada otvorite svoj paketić. :)

NARUKVICU možete da pogledate OVDE. Ona je sive boje i na sebi ima više malih privezaka. :)



SAT možete da pogledate OVDE. On na sebi ima hvatač snova, zlatne je boje i meni se jako dopada.



KAKO UČESTOVATI U DARIVANJU?

1. Prati me na Instagramu ( @anjamiii), ako ga imaš. 
2. U komentaru napiši da li želiš NARUKVICU ili SAT.
3. Napiši mi svoj mejl i korisničko ime na Instagramu.

Darivanje važi samo za teritoriju Republike Srbije, a pobednike ću izabrati kroz nedelju dana i poslaću im porukue! Srećno svima! :*

  • Share:

You Might Also Like

37 коментара

  1. Jakna je prelepa :) Zelela bih sat

    anastasija.aleksic8@gmail.com
    instagram: anastasijaaleksic

    ОдговориИзбриши
  2. Stvari mi se mnogo sviđaju, jakna mi je najepša! ☺ Biram sat. ☺
    Insta: @Misseslandy
    gmail: sandradjukic362@gmail.com

    Poseti: Misseslandy

    ОдговориИзбриши
  3. Sve je prelepo stvarno!♥
    Biram sat. :)
    email:littledreamer1110@gmail.com
    insta:ticastanojcic

    ОдговориИзбриши
  4. Sve je jako slatko. Ja sam takodje narucila jednu jaknu, mada, nisam sigurna da li je sa Zafula hahahah.. Choker me je odusevio! Definitivno se nalazi na mojoj listi zelja. Predivan je. ♥
    P.S. Birammm.... sat :)
    Ig: @njegova_princeza__
    Mail: preradoviczeljanap@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  5. Narukvica ♡
    Inst-slavicamilovanovic90
    Email-slavica.milovanovic1968@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan haul draga moja,ipak cu se odluciti a narukvicu,bas bih volela da je imam <33 :)!Sve me je odusevilo,zaista divan znak paznje !
    Ig:adji_mm
    email:adjithequeen01@gmail.com

    diy post-->perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Predivne stvari, kao i obično i darivanje je odlično, ali nažalost nisam iz Srbije pa ne mogu učestvovati :/

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Zaista si predivne stvarčice naručila, jaknica je pun pogodak! :)
    Ja biram sat. :)

    mail: nikolicdanica123@gmail.com
    insta: muggleborn_witch_

    ОдговориИзбриши
  9. Sve je stvarno predivno! Jaknica me je oduševila ;) <33

    PS ja biram sat :)
    mail: mrsapetojevic@gmail.com
    instagram: @marsyly

    ОдговориИзбриши
  10. Divne stvaru si izabrala!Ova jakna je predivna i tebi prelepo stoji. Dopada mi se sat!


    E-mail:aleksandra.popovic1828@gmail.com
    Insta:popovic__alex


    My blog:lepotaodaleks.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican haul,kao i uvek.Svim stvarcicama sam odusevljena,a posebno mi se svidja jakna. ☺
    Sto se tice darivanja,izabrala bih sat.
    mail: isidoradimitrijevic77@gmail.com
    instagram: miljanamima

    ОдговориИзбриши
  12. Sat je savrsenstvo!
    Inst.@jecatheveca
    Mail jecaveca@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  13. Anjice draga, odlican post. Boga mi, odlicne stvari si nam daas rezentovala, pocev od cokera koji mi se jako dopada i onog simpaticnog prstencica pa sve do jakne koja je po meni vrh i koja ti tako dobro stoji. Uzivala sam u postu zaista. Takodje moram reci da se radujem tvom givaveju i rado bih volela da dobijem ovu narukvicu jer je skroz neobavezna i skroz nekako u mom blek fazonu, bas mi se dopada

    Email:sandra.radojkovic6900@gmail.com

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  14. Divan post! Baš mi se dopadaju stvarčice koje si poručila! Meni se vise dopada sat! ♡

    Instagram: @kreativnavila
    E-mail: milicastanisicms@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  15. Predivne stvari draga! Oduševljena sam. Jako lepe stvari za giveaway takođe♥
    Volela bih da dobijem ovu narukvicu, predivna je i skroz je nekako u mom fazonu:*
    Instagram: hris3009
    Email: kiki.kovac69@gmail.com

    Kika's blog

    ОдговориИзбриши
  16. Sve stvari su jako lepe, a ona macaron posudica mi je preslatka❤
    Biram sat :)
    Instagram:popovic_d_3
    Mail:danicapop00@gmail.com

    Novi post je na blogu: pineapplecakee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Anja, blog mi se stvarno svidja, sve je prelepo ali najvise mi se svidja kapa i jakna.😀
    Obozavam tvoja darivanja zato sto su uvek originalna.
    Ja bih zelela narukvicu😀😁

    ОдговориИзбриши
  18. Divne stvari! Narukvica mi je prelepa pa biram nju :)) Nemam Instagram, ali moj mail je: makablaga@gmail.com
    Puno pozdrava od tvoje verne čitateljke koja se retko oglašava :))

    ОдговориИзбриши
  19. Sve je super :)
    Biram sat.
    IG ja_nina___
    jassminast@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  20. Zapratila!Narukvica mi je savršena,pogotovo što sam blizanac u horoskopu a tu je i taj privezak GEMINI :)
    Instagram : @anja.stefkovski01
    Mail : anjastefkovski@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  21. Biram narukvicu, jer je sasvim u mom stilu. Sat mi se takođe mnogo dopada, ali mi ta boja ne stoji lepo, a i nisam neki ljubitelj satova.
    Mejl: perazdera318@gmail.com
    Instagram nemam :(

    ОдговориИзбриши
  22. Savršen post i savršene stvarčice! Pogotovo jakna koja je BRUTALNA!
    Nebitno da li je sat ili narukvica, oba komada su prelepa! Srećno svima��❤
    gmail: jovaninkutak03@gmail.com
    instagram: jovicjovanaa

    ОдговориИзбриши
  23. Zelela bih sat jako je lep😊
    Ivana___00 ,ivana.oo.popovic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  24. Ja bih zelela sat, svidja mi se više od narukvice, mada i narukvica je lepa.

    E-mail: sehadaljajkoharrypotter@gmail.com
    Instagram: NEMAM, a koliko sam ja shvatila nije obavezno

    ОдговориИзбриши
  25. Iskreno,ne sviđa mi se tvoj novi način pisanja. Menjaš reči. Sećam se posta kada si i ti govorila 'pernica', a sad kao odjednom 'peronica'. Shvatam da studiraš književnost, i da znaš puno reči koje se ne koriste u govoru baš,ali ovo izgleda kao da se hvališ nekako.Bez uvrede.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam primetila da imam novi, drugačiji način pisanja. Pišem isto kao i uvek. Ne ljutim se zbog tvoje kritike, daleko od toga, ali ja zapravo koristim i reč pernica i reč peronica u svakodnevnom govoru. Ne znam šta je ispravno. Tačno je da studiram književnost, ali nikako ne želim da se hvalim, to mi je poslednja namera. Žao mi je što si stekla takav utisak.

      Избриши
  26. Oduševljavaš sve više i više ali zaistaaa! Najviše mi se dopada SAT!
    milenamarmakovic.inf@gmail.com
    Instagram : milena.9730 :)
    Srećno svima!!

    ОдговориИзбриши
  27. Najvise mi se svidja sat. 😊
    Email: vanjica.n.08@gmail.com
    Insta: _markovickaaaa_

    ОдговориИзбриши
  28. Biram sat
    lekatelekom@gmail.com
    Instagram jelena_572

    ОдговориИзбриши
  29. Anjice stvari su divne. Iskreno, od poklončića mi se više sviđa narukvica jer je više moj fazon, ali ja nažalost nisam iz Srbije, pa ću ovo darivanje morati da preskočim:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  30. Volela bih narukvicu, mada je i sat prelep. :)
    Insta: katarinakaca335
    E-mail: katarinakaca6563@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  31. I sat i narukvica su stvarno divni. Mada, vise mi se svidja narukvica.

    Instagram: miss_bella003
    E-mail:prvulovicelena@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  32. Odlican post i fotografije! Jakna je prelepa! :))


    Moj blog: http://www.jelisavetadj.com/

    ОдговориИзбриши
  33. Darivanje je završeno :) Pobednice su Anja Stefkovski i Vanja Neofitović, čestitam obema :)

    ОдговориИзбриши