OUTFIT: Watermelon

By Anja Miii - четвртак, јул 28, 2016

Sećate li se ove ove majice? Bila je na mojoj poslednjoj listi želja i po komentarima vidim da vam se baš dopala. Identična je kao i na sajtu i mislim da je predivna za leto! Romwe šorts ste već videli u jednom od prethodnih outfit postova, a pošto ga ponovo nosim, jasno vam je koliko ga volim. :) Ovo je moja prva crop - top majica (prošle godine mi se uopšte nisu dopadale :D) i stvarno mi se sviđa kako stoji na dublje šortseve i pantalone. Big like za nju! :)







ŠORTS - ROMWE (HERE)
MAJICA - SHEIN (HERE)
PATIKE - CONVERSE 

Sutra, tj. 29.07. sam ja na bloggersbalkan snapchatu. Biću skoro čitav dan napolju, pa verujem da će vam biti zanimljivo da gledate moje snapove. Ljubim vas! :*

  • Share:

You Might Also Like

38 коментара

  1. Prelepa je majica, Anja,onako bas letnja i upadljiva. A ti si bas lepa i zgodna. :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  2. Jaoo Ana,stvarno si prelepa!Majica je preslatka,pogotovo ovaj print,jakoo zanimljiv.Znači predivnoo ☺ ♥
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман28. јул 2016. 12:11

    Outfit je presladak,baš za ljeto :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Divan outfit, majica je preslatka. ^_^

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Predivno izgledaš Anjice! Ova majica je preslatka i baš je u cool fazonu. Neverovatno, ali baš sam pre nekoliko dana htela da naručim sličnu. Divan post, fantastične fotografije! <3

    ОдговориИзбриши
  6. Slike, kombinacija, tii, ma sveee je predivno! ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan outfit, top je predobar! Obozavam lubenice :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Kako si slatka! Dođe mi da te pojedem zbog te majice! :D
    Da li bi pogledala moj blog i rekla mi šta misliš o njemu, jer imam utisak da nešto nije kako treba, a ti si ipak iskusnija po tom pitanju.

    http://anastasijasblog.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Majica je baš baš lepa, i baš se super uklapa uz taj šorc, šta znam ja sam uvek nekako mnogo volela crop top majice, baš su super za leto :D
    http://maketheworldbetter9.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Anja prelepa si! Majica je vrh, baš mi se dopada! :)

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  11. Majica je preslatka, inače obožavam crop-top majice. :)

    I'm LM!

    ОдговориИзбриши
  12. Divan outfit Anjice,kao i uvek.Obožavam ovakve postove na tvom progu i sreća pa ih praviš često ☺.Majica je prelepa,baš je u "summerish" stilu ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Predivan outfit ljepoto!
    Crop top je divan, baš nekako tumblr, a šorc savršen, super ti stoji ! ♥

    ОдговориИзбриши
  14. Preslatka si! Autfit je mnogo lep, majica mi se posebno dopada.☺♥

    ОдговориИзбриши
  15. Ja obožavam crop top majice iako ih nemam baš puno stalno ih nosim, a ta tvoja je predivna! Obožavam tvoje outfit postove jer si prelijepa i sve ti odlično stoji :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Predivan outfit! Ja sam oduševljena crop topom. *---*
    Jedva čekam da vidim tvoje snapove sjutra. :) ♥

    innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Preslatka mi je majica, prava ljetna! :D

    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Nije mi jasno kako tebi sve tako dobro stoji, ovaj šorc je vrh!

    Novi post! redheads-diary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  19. Majica ti odlično stoji kao i šorc :*

    Posjetite moj blog: ilva'slifetime.blogspot.com ♥

    ОдговориИзбриши
  20. Анониман28. јул 2016. 20:02

    Majica je predivna, i jako dobro ti stoji. Za šorts nemam reči. Outfit je naaaaaaaaaj :*

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post

    ОдговориИзбриши
  21. Predivna si Anja, super ti stoji ovaj outfit <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  22. Koliko ja obozavam tvoje outfit postove. Inace ne volim duboke sorceve (imam samo jedan) iz razloga sto su jako plitki i onda ti zadnjica onako bas dobro ispadne. Mada moram reci da to stvarno nije slucaj sa ovim tvojim. Jako je lep, a i pristojan. :)

    Na mom blogu je novi "Devojka razmislja" post, pa pogledaj.
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  23. Predivan outfit, majica mi je vrhh :D

    https://dragabolonja.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  24. Ja sam zaljubljen i u majicu i u šorc. Majica me je doslovno oborila s nogu, naravno kad obožavam lubenice, haha ;) Divna si, Anjice! :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  25. Predivna kombinacija. :)

    https://myblogmything1.blogspot.ba/2016/07/avon-planet-spa-volcanik-iceland.html?

    ОдговориИзбриши
  26. presljepa si.. i super outfit
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  27. Odlično ti sotji Anjice! ❤ Crop top je presladak i savršeno se uklapa uz šorc. ❤


    eslyisworldview.blogsport.com

    ОдговориИзбриши
  28. Šorc je prelijep
    http://knix00.blogspot.hr/2016/07/haul.html

    ОдговориИзбриши
  29. Prelepo ti stoji ovo!

    http://dariaasdiary.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  30. Pozdrav,upravo vidim da je taj crop-top iz shein-a.sooo možeš li mi pomoći....naručila bih par stvrčica koje koštaju oko 40dolara...kakva je stvar sa carinom(uzmimo u obzir da živim u HR),koliko bi čekala da dođe,carina koliko košta,kakva je stvar sa njihovim veličinama(da li je onaj tip robe da je nešto kod nas npr.s a kod njih je do s)????

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Njihove veličine su poprilično slične našim veličinama, ali nemoj ništa napamet da naručuješ. Kada klikneš na veličinu na sajtu, izađu ti mere (struka, kukova, grudi itd.) Obavezno se lepo izmeri i videćeš šta ti odgovara. Naravno, ne moraju da to da budu 100% tačne mere, ali tako ćeš znati šta će ti sigurno odgovarati. Ja uglavnom nosim S - M veličine, a npr. ovde naručujem farmerke u L veličini, a šortseve u M veličini. Zato nemoj napamet naručivati, možeš da pogrešiš.
      Što se tiče carine - ona je baš visoka ako je vrednost odeće preko 50 dolara (uzmi u obzir i poštarinu i to koliko košta odeća). Ako ti stvari u korpi prelaze 50 dolara, bolje je da npr. podeliš te stvari na dva paketa, tj. da naručiš dva paketa posebno, razumeš šta hoću da kažem. Carina je najčešće između 300 i 1.500 dinara (bar u mom slučaju), što je otprilike od 2 evra pa do oko 12 evra. Može da bude i više, to bukvalno zavisi od raspoloženja carinika. Meni nekada naplate manje, nekada više, prosto ne možeš da znaš kako će biti. Što se tiče toga koliko čekaš - iz mog iskustva ne više od 20 dana. Nekada mi paket stigne za dve nedelje, nekada za tri, ali i to zavisi od toga koliko dugo ga zadrže na carini. Nekada ga ocarine odmah, a nekada je po nedelju dana na carini. Trebalo bi da dobiješ broj za praćenje pošiljke, tako da znaš kada će ti stići. :)
      Ako imaš još neka pitanja - pitaj slobodno :)

      Избриши
    2. Aha,hvala ti puno na odgovoru sada mi je jasnije.Znači moram naletit na nekog dobrog carinika :P XD...Pozdrav :*

      Избриши
  31. Odličan outfit post , divna si ovaj crop top je presladak <3


    Novi post-lepotaodaleks.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  32. Divna si :*
    -iskreno, meni se majica malo više dopadala na sajtu nego uživo, ali i ovako je skroz okej. Šorts je prelep i jako mi je drago što si započela sa ovim outfit postovima (znam da si odavno, ali nisam ni ja odavno komentarisala xD)
    Pozz ;)
    http://jednostavnoana.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши