Q&A

Najava za Q&A + pobednice giveaway-a!

By Anja Miii - среда, март 02, 2016

Kao što sam ranije najavila, vreme je za Q&A. Znam, znam, radila sam samo jedan za godinu i po dana blogovanja, ali nisam osećala potrebu da ih češće organizujem. Sada je došlo vreme i za to, pa mi slobodno postavljajte pitanja u komentarima ispod posta. Verovatno neću odgovoriti na sve, ali potrudiću se da odgovorim na što više pitanja. Molim vas da mi ne postavljajte neka suviše lična i intimna pitanja. :D


Drago mi je što vam se dopao giveaway koji sam organizovala i drago mi je što sam imala priliku da ovoga puta obradujem dve od vas koje pratite moj blog. Ako se pitate kako sam birala pobednicu, ispisala sam redne brojeve pod kojima ste se prijavile, vaša imena i brojeve paketića koje ste odabrale, pa sam preko Random-a došla do pobednica. Najviše bih volela da nagradim svaku od vas, ali biće prilike, sigurna sam. Trudiću se da često organizujem darivanja, makar ona bila manja. :) Čestitam Dejani i Jani (pošaljite mi e-mail)! :**


Pozdravljam vas do sledećeg posta! 


  • Share:

You Might Also Like

26 коментара

  1. Čestitam!♥
    1.Da li si gledala PLL(Pretty Little Liars)?
    2.Ko te motiviše?
    3.Da li bi volela sa postaneš jutjuberka?
    4.Ako bi mogla da živiš bilo gde,gde bi živela?

    ОдговориИзбриши
  2. 1. Sta je ono sto ti pruza motivaciju za ostvarivanje snova?
    2. Sta bi volela da budes u zivotu?
    3. Sta se promenilo (i pozitivno i negativno) u tvojim razmidljanjima, tvojim hobijima, tebi samoj, od kad di napisala prvi post i zapicela sa blogovanjem?
    Anja, volela bih da mi odhovoris na bar jedno od ova tri pitanja. Hvala unapred! ♡
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  3. Anja,javila sam ti se na e-mailu.Odusevljena sam! <3
    Pitanja: 1.Sta planiras posle srednje skole,fakultet ili visu skolu?
    2.Omiljena knjiga? ♥!

    ОдговориИзбриши
  4. Cestitam pobednicama <333
    Pitanja za Q&A:
    1. Neostarena zelja?
    2. Kada bi svoj blog morala da opises sa 4 reci, koje bi to bile?
    3. Koja je tvoja najveca novogodisnja odluka i da li verujes da ces je ostvariti (ukoliko vec nisi)?
    4. Sta ti mislis o popularnosti (ne o poznatim licnostima, vec o popularnosti medju tinejdzerima)?
    5. Sta po tebi mora da sadrzi savrsen blog?
    6. Kakvo je bilo tvoje iskustvo sa male mature?

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. 1) Jesi bila u Hrvatskoj, ako nisi namjeravaš li doći? :)
    2) Što ćeš poslije srednje, odnosno koji fakultet želiš upisati?
    3) Kakve postove voliš čitati, na koju temu?
    4) Reci nam neke činjenice koje nismo znali o tebi :*

    ОдговориИзбриши
  6. Cestitam pobednicama! :)
    1. Film koji preporucujes?
    2. Sta radis u slobodno vreme?
    3. Da li ti je blogovanje sada manje zanimljivije u odnosu na pocetak?
    4. Omiljena cokolada haha?

    ОдговориИзбриши
  7. 1.Kniga koja ti se dopala i koju si procitala u skorije vreme?
    2.Koliko ti je vazna originalnost na blogu?
    3.Koji je editing program bolji: Photoshop ili Lightroom?

    ОдговориИзбриши
  8. Čestitam pobednicama! :)
    -i da, hvala ti punoo što si se pretplatila na moj YT kanal, mnogo znači kada to uradi tvoj omiljeni bloger, od koga dobijaš inspiraciju :)
    PITANJA ZA Q&A:
    1) Prva knjiga koju si ikada pročitala, a da nije lektira?
    2) Da li bi radije izdala makeup kolekciju ili parfem?
    Pozz :)

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман2. март 2016. 18:48

    Congratulations to winners! The prizes are lovely.
    1. Did you ever read any of the books from David Walliams?
    2. Do you watch Pretty Little Liars?
    3. When is your birthday?
    4. Your definition of an high-quality post?
    5. Will you continue to write a blog after you start to go in the college?
    6. Do you know that you're my favourite blogger?

    ОдговориИзбриши
  10. 1. Kojom kamerom slikaš slike za blog?
    2. Tri knjige koje svima preporučuješ su...
    3. Da li želiš uvesti neke promjene na blogu ili započeti pisati o još nekim temama?


    Čestitam pobjednicama. <3

    ОдговориИзбриши
  11. 1. Da li voliš naučnu fantastiku?
    2. Filmovi ili knjige?
    3. Koliko dnevno učiš?
    4. Da li treniraš nešto?
    5. Da li si gledala Twilight?
    6. Da li si stidljiva?
    7. Da li te roditelji podržavaju u blogovanju?
    8. Koja je bila njihova prva reakcija kada si im saopštila da imaš blog?

    ОдговориИзбриши
  12. 1. Koji poklon bi te najviše obradovao za rođendan?
    2. Koji faks planiraš da upišeš?
    3. Šta si poslednje pojela i koja hrana ti je omiljena?
    <3

    ОдговориИзбриши
  13. Jako mi je drago što sam osvojila giveaway!<3 Javiću ti se na mejl!
    Moja pitanja su:
    1.Da možeš da budeš lik iz knjige koga bi odabrala?
    2.Koju vrstu muzike najviše slušaš?
    3.U kom gradu bi u budućnosti volela da živiš?

    ОдговориИзбриши
  14. Čestitam pobjednicama!! :)♥

    1. Kako si se odlučila da pišeš blog?
    2. Da li tvoji roditelji znaju da imaš blog?
    3. Kad čitaš knjigu, da li se uživiš i da li zamišljaš da si ti jedan od likova? ♥♥

    http://javelina03.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман2. март 2016. 23:03

    Znam da prolazis odlicna u skoli ali kako imas toliko motivacije za ucenje? Sta radis kad bas nikako nemas koncentraciju, a kontrolni je sutra?

    ОдговориИзбриши
  16. 1.Koje blogove najvise volis?
    2.Da li si uclanjena u puno blogova?
    3.Da li uvek imas inspiraciju za pisanje?

    ОдговориИзбриши
  17. 1. Da ideš na pusto ostrvo, koje 2 stvari bi ponela?
    2. Gledaš li PLL, ako da, koji ti je omiljen negativac?
    3. Veruješ li u ljubav ili mržnju na prvi pogled?
    4. Daješ li svakome šansu pre nego odlučiš da li ćeš se sa njim družiti ili ne?
    5. Da li su ti bitni hejteri?
    6. Da li si već uradila nesto sa To Do liste za 2016.?
    7. KOliko su tebi fotografije (kvalitet) važne na blogu od 1-10?
    8. Koji ti je bio omiljen predmet u OŠ?
    9. Mišljenje o essence kozmetici?
    10. Koliko od 1-10 voliš VINU? ♥

    Novi post: sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Koji su ti omiljeni čajevi?
    Da li svakodnevno ulaziš u Blogger?
    Koji postovi ti se najviše dopadaju za pisanje, a koji za čitanje?
    Koji fakultet bi želela da upišeš i zašto?
    Poruka za svaku osobu koja pročita ovo?

    ОдговориИзбриши
  19. Čestitam pobednicama! :)
    Pitanja:
    1. Koliko vremena dnevno provodiš učeći?
    2. Koji foto-aparat koristiš?
    3. Kakav si đak bila na polugodištu?
    4. Da li pratiš neku seriju?
    5. Šta misliš o onlime kupovini?
    6. Tri grada koja bi volela da posetiš u budućnosti?

    ОдговориИзбриши
  20. 1.Da li bi volela da postanes youtuberka?
    2.Gde pronalazis motivaciju za ucenje?

    ОдговориИзбриши
  21. Анониман4. март 2016. 21:02

    Super post. Čestitam pobjednicama.♥

    Pitanja:
    1. Da li si razmišljala o snimanju videa za Youtube?
    2. Koja ti je knjiga omiljena i zašto?
    3. Opiši se u tri riječi.

    welcometoownway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  22. Анониман5. март 2016. 12:53

    Da li i dalje pises za Famozu?
    Da li si ti njih kontaktirala ili oni tebe?
    <333

    ОдговориИзбриши
  23. Анониман6. март 2016. 14:01

    ti pises blog sa nekim savetima kao da ce neko slusati misljenje neke osamnaestogodisnjakinje, mislim niti si nesto prozivela niti dozivela da bi TI nekoga savetovala, pa logicno je da cu se obratiti bratu,sestri, mami, tati, za pomoc. a ne tebi koju ni ne poznajem a i sa, starija si od mn 2 godine i ti ces me savetovati. mislim da bi bilo bolje za tebe da pises neke utiske o proizvodima, recenzije, nesto o modi i tako tim stvrima a ne saveti.
    a i vidi se iskreno da uopste nissi popularna pa trazis popularnost na blogu kako bi te svi voleli u skoli zbog bloga jer iinc niisi nes popularna :) i nije mi cilj da obj ovaj komentar vec samo da ga procitas i razmislis malo o tome, poz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман6. март 2016. 14:03

      msm nisi nes iskusna za savetovanje, i vidi se da tvoj blog prate samo neke klinke od 11-12 godina koje ne znaju ni sta znaci imati decka i sl.

      Избриши
    2. Ako neke osobe traže pomoć od mene, imale te osobe 12, 15 ili 18 godina, ja ću im pomoći. Sigurno neću prestati zato što jedna osoba smatra da sam nesposobna za to. Mnogooo puta sam napomenula da nisam stručnjak. Niti sam školovana za to, niti imam velikog iskustva, već sam samo neko ko je voljan da pomogne, a koga ne morate poslušati :) Tri godine sam bila anonimna na internetu i kao što sam i očekivala, čim sam to prestala da budem, odmah su počeli i ovakvi komentari. Nemaš nikakvu obavezu da mi pišeš svoje probleme, niti treba da čitaš postove iz ove rubrike ako ti nisu interesantni. Trudim se da pišem i postove drugačijeg sadržaja koje možeš da čitaš :) I naravno da nisam popularna, niti sam ikada težila ka tome. Zapravo sam jedna vrlo 'nevidljiva' osoba, i u školi, i inače :) Nijednog svog prijatelja nisam stekla zbog bloga, niti iko od osoba koje znam, sem mojih prijatelja, čita moj blog :) Pre nego što nekome iskucaš nešto ovakvo, molim te, razmisli da li bi tebi prijalo da ti to neko kaže. Jednu osobu koja ima samopouzdanja koliko i ja to može jako da povredi..

      Избриши
  24. 1.Da li si gledala Teen Wolf?
    2. Koja je po tebi još škola dobra pored gimnazije?
    3. Da li znaš da pevaš?

    ОдговориИзбриши