5 must have preparativnih proizvoda!

By Anja Miii - понедељак, фебруар 15, 2016

Skoro sve devojke poseduju preparativnu i dekorativnu kozmetiku bez koje ne mogu da zamisle svoju jutarnju, dnevnu ili večernju rutinu. I ja sam jedna od njih. Do pre dve godine nisam koristila šminku, pa tako nisam imala ustaljenu rutinu skidanja iste, čišćenja i održavanja lica, dok je sada drugačije. Danas ću vam predstaviti 5 preparativnih proizvoda bez kojih ne mogu da zamislim svoju dnevnu rutinu, a sutra sledi isto toliko dekorativnih proizvoda koje koristim gotovo svakodnevno. 



Garnier micelarna voda - nju koristim svake večeri, pre drugih proizvoda za negu lica. Jednim tuferom skinem šminku sa lica, a drugim tuferom šminku sa očiju. Imam osetljive oči, ali mi ne izaziva peckanje. Maskaru ne može da skine jednim potezom, ali ja držim tufer par sekundi na oku i onda povučem. Košta oko 450 dinara (ja sam je nedavno u Lilly-ju kupila za 375 dinara, često je na akciji). Drugu, plavo - zelenu verziju, nisam probala, ali ova mi je odlična!


Balea - gel za lice sa grejpfrutom za sve tipove kože - ovo je jedan od meni omiljenih proizvoda za lice. Stvarno sjajna stvar! Kada očistim lice micelarnom vodom, pokvasim ga, uzmem malo ovog gela na ruke i njime istrljam lice i oči. Sam proizvod, bez pomoći micelarne, može da skine maskaru, a oči me uopšte ne peku. U sebi ima male tačkice koje kao da masiraju lice, a miris je vrlo prijatan. Sve preporuke, sigurno ću ponovo kupiti ovaj proizvod. :)


Nivea Soft krema - ja zapravo mrzim kreme za lice i ruke i koristim ih samo zato što moram zbog svoje suve kože. Zapravo, kreme za ruke uopšte ne volim i ne koristim, ali kreme za lice su mi neophodne. Ovo je jedina krema koja može da prođe u mom slučaju. Nije previše masna (kao neke druge Niveine kreme), vlažna je i brzo se upija. Preporučujem je svima vama koji, poput mene, ne volite kremice. :)


Labello - Lip Butter - bez ovih mališana ne mogu da zamislim svoj dan. Koristim ih kad god sam kod kuće i obavezno uveče pred spavanje. Generalno nemam problem sa pucanjem usana, a pomoću njih su mi još mekše. Više volim vanilu i makadamiu, ali i malina prelepo miriše! Ne volim da jedem maline i samim tim nisam neki fan njihovog mirisa, ali ovaj proizvod mi se sviđa. :)


B.U. dezodorans - ja jako volim B.U. dezodoranse i njih najčešće koristim. Ne volim stikove i rol on-ove, već uvek koristim dezodoranse u spreju. Skoro svi mogu da prođu, osim Niveinih čiji zaugšljiv miris ne mogu da smislim. Ovaj je sasvim okej, miris mi se dopada, i čim potrošim jedan, uzmem neki drugi i tako uvek vrtim u krug, ali su mi svi odlični. :)

To bi bilo sve za ovaj post. Sutra ćete moći da vidite koji su to moji omiljeni dekorativni proizvodi, a ispod mi napišite bez kojih to preparativnih proizvoda vi ne biste mogli? :)

  • Share:

You Might Also Like

22 коментара

  1. Super post!
    Ja takoder imam tu Niveinu kremu i volim je bas zbog toga sto nije pre masna i brzo se upija. Od navedenih proizvoda imam jos ova dva Lip buttera i Balein gel za ciscenje lica :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ja takodje ne bih mogla dan da izdržim bez dezodoransa,parfema,krema za lice,labela i listerina :) haha :) divan post:)

    ОдговориИзбриши
  3. I can't imagine the day without the deodorant and a face cream. I don't use make up because I don't need to.

    ОдговориИзбриши
  4. Ja svakodnevno koristim Labello original, Dove dezedorans i Nivea kremica (obožavam ih *-*). :)

    http://iwanttobehappybydanica.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post Anja,ja iskreno ne mogu da živim bez Bioten gela za pranje lica.

    Beauty by Alex

    ОдговориИзбриши
  6. Svi proizvodi su super. Ako nisi probala, kupi WILD B.U. koji miriše na crveno voće, vanilu i pomorandžin cvet! Preeesavršen je. ♥
    P.S. nominovala sam te za jedan tag na mom blogu!

    Novi post: sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Ovaj dezadorans imam i mislim da predivno miriše. Lip Butter labela su mi sledeća na listi za kupovinu :D

    Teodora's small world

    ОдговориИзбриши
  8. Imam i ja ovakav isti BU dezodorans i bas mi se svidja kako mirise. Takodje slazem se sa tobom sto se tice nivea soft kreme,nije previse masna i super je.

    Novi post ----> Miljana Easy Skillful

    ОдговориИзбриши
  9. Imam isti B.U. dezodorans, njegov miris mi se baš dopada :) Ja baš ne preferiram lip butter labela, više volim one u stiku jer su lakši za nanošenje.. Probala sam niveinu kremu, zaista je jako dobra, mada trenutno više koristim jednu iz oriflime-a. Super fotke kao i uvek! :)

    ОдговориИзбриши
  10. Svi proizvodi su super.Imam kremu Nivea soft I super je.Većinu proizvoda sam koristila,i uglavom mi se svi dopadaju.Posjeti moj blog.

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  11. Koristim sve ove proizvode osim gela za lice. Zaista su sjajni!

    jasminadimitri.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  12. Ja naprotiv obožavam kreme za ruke. :D :D Imam jednu sa mirisom meda, koju zaista volim! - Eto, to bi bio jedan preparativni proizvod bez kog ne mogu.
    Drugi bi mogao da bude balzam za usne, ali volim samo u stiku, mada ova dva koja si pomenula su izuzetak. :D
    Treći, naravno, dezodorans. Takođe su mi omiljeni B.U. dezodoransi, mislim da par njih još nisam isprobala,ali naravno nameravam. :) :) Jedva čekam sutrašnji post sa dekorativnim stvarčicama, jer ja o njima imam baš punooo da pišem. :) <33333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  13. Koristim istu micelarnu vodu I imam isti BU dezodorans zaista je divan ❤️❤️❤️!A labelo od maline ima moja sestra,predivan post Anjicee ❤️!

    ОдговориИзбриши
  14. Također koristim Nivea kremu i Labello balzame, a mislim da ću uskoro kupiti neku micelarnu jer u zadnje vrijeme često posežem za maskarom koju vlažne maramice i ne skidaju najbolje.

    Divan post, jedva čekam makeup proizvode! :*

    ОдговориИзбриши
  15. Obozavam Garnier i Niveu bas bas, jako dobri proizvodi i odlican post! Bravo!

    My new post is up, check it out!
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/02/kitty-cat.html

    ОдговориИзбриши
  16. Odličan post, jako dobri proizvodi, većinu sam isprobala :)
    Zapratila sam te, jako bi mi značilo kad bi mi uzvratila, nova sam :)

    Novi post je na mom blogu ---> littleboxofhappiness.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  17. Ja takođe ne volim da mažem kreme za ruke, ali moram jer su mi ruke odvratne! A za usta koristim Labello Soft Rosè, odličan post anja!

    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  18. Ova labella mirisu toliko dobro da zelis da ih pojedes..xD

    Na mom blogu je novi post "Neka poveruju da si celebrity" pa pogledaj.:)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  19. Odlican post Anja, ovaj B.U. mi je omiljeni, takodje koristim Balea gel za lice, samo ne taj. :) ♥

    ОдговориИзбриши
  20. Vidim da se baš razumeš u ove prizvode, pa imam pitanje da li možda znaš neki preparat za uklanjanje mitisera koji stvarno pomaže, baš mučim muku sa tim? Inače jedna sam od onih koja ne može da živi bez micelarne vode, potrošila sam i drugo pakovanje, tako da kupujem i treću naravno. :)

    Shine perfection <-- Novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam koristila apsolutno ništa za mitisere, jer nemam problem sa njima, tako da ne bih ništa da ti preporučujem :/

      Избриши
  21. Koristim ovaj Balea gel za umivanje i odličan je. Miris je super, a lice poslije bude baš mekano i nekako svježe. :) A ova Lip buttera neću ni spominjati, nešto najbolje za usne.♥

    My little corner

    ОдговориИзбриши