#pravo-iz-kuhinje: Slani mafini ♡

By Anja Miii - недеља, септембар 13, 2015

U prethodnom postu sam vas pitala da li želite da vam napišem recept za slane mafine koje ja najčešće pravim. Odgovor je, kako sam i očekivala, bio potvrdan, pa ćete u nastavku moći da vidite koji su to sastojci potrebni i na koji način možete da napravite ovakve mafine. :) Pre nego što počnemo, želela bih da naglasim da će od sada svi recepti koje ću pisati nositi naziv rubrike #pravo-iz-kuhinje. :)


Potrebni sastojci (za 12 mafina) su:
- 3 jaja;
-  1 čaša jogurta;
- pola čaše ulja;
- 1 kesica praška za pecivo;
- 15 kašika brašna;
- 1 kašičica soli;
- oko 150 grama salame 
(može i manje, tj. oko 100 grama, ali ja volim da stavim malo više);


 Prvo uzmite kalup za mafine (moj izgleda kao da je prljav, ali to je ono što ne može da se obriše od prethodnih pečenja) i premažite margarinom sva mesta u koja izlivate testo. Tako ćete sprečiti da se mafini zalepe. Ukoliko imate papirne korpice, onda jednostavno njih poređajte.

Umutite mikserom belanca i potom u njih dodajte žumanca. To malo mutite dok se ne sjedini, a onda polako dodajte sve ostale sastojke po redu kako sam vam napisala gore među sastojcima. Salamu iseckajte na kockice, preporučujem da to budu što manje kockice jer je tako lepše. Salamu umeštajte varjačom u smesu. Dobićete dosta gustu smesu, ali baš tako i treba, da ne mislite da ste uradili nešto pogrešno.

Smesu podelite u kalupe, ubacite je u zagrejanu rernu (150 stepeni) na 15-ak minuta. Već posle 10-ak minuta u rerni počnite da pratite da li su pečeni. Čim porumene, vadite ih iz rerne, ostavite minut - dva da odstoje, a onda ih izvadite na tanjir. :)

Ja ih najčešće jedem uz jogurt, a dva ili tri mafina su vam sasvim dovoljna za večeru ili doručak, jer su izuzetno siti. Nadam se da ćete isprobati ovaj recept, a ako ga isprobate, obavezno mi pišite kako su vam se mafini dopali. :)

  • Share:

You Might Also Like

24 коментара

  1. Izgledaju veoma ukusno.Kad budem imala priliku, napraviću ih. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo je jedan od mojih omiljenih recepata. Čini mi se da su ovi mafini prvo što sam naučila da pravim i vema često ih jedem, jer su veoma laki za pravljenje i mnoogo su ukusni. Možda možeš i da probaš verziju sa sirom umesto salame. :) Odlične slike i post, kao i uvek.♥

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan recept, moja porodica i ja obožavamo slatke mafine, pa ćemo morati da ih napravimo, javljam ti utiske :D ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican recept Anja nominovala sam te za tag nadam se da ces ga uraditi
    http://anasworld7.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. uf uf odlican recept! Spremam dobre recepte i eto ovaj mi je dobro dosao, uskoro ce mi rodjendan pa da se pripremim na vreme! Moram priznati da izgledaju jako ukusno!
    ako zelis pogledaj i uclani se na moj blog :)
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Mafini su jako ukusno jelo. Mada do sada samo sam spremala slatke. Mislim da ce ovi biti fantasticni!♥

    ОдговориИзбриши
  7. Obozavam mafine, bas sam ih nedavno pravila sama jeeej. Odlican post Anjice, super recept. ♥☺

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Obožavam da jedem mafine, pogotove one sa višnjama. Mnogo su ukusni, a u to sam sigurna i za ove. :) ♥

    jasminadi.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Mmm savrseno izgledaju. Napravicu ih sutra posle skole ;)

    ОдговориИзбриши
  10. Obožavam mafine, ali uglavnom pravimo slatke... ček, imam sve sastojke, pravim odmah i šaljem ti sliku kasnije :D

    ОдговориИзбриши
  11. Super post Anja! Mafini izgledaju preukusno, a recept je jako jednostavan. Napravit ću ih čim kupim kalup za mafine. :)

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Super post! Moja mama pravi slične, samo ona doda kisele krastavčiće i još nešto što ne znam šta je, jer ih ne jedem zbog krastavčića :D Ovaj recept ću probati sigurno ;)

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post.... Preukusno izgledaju i obavezno ću ih probati,samo da zabeležim recept u svoju sveščicu sa receptima.... :D
    http://fashionawakebyb.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Sigurno ću probati.
    Kao što si i rekla, ovo je baš ono što svi imamo kod kuće i vrijedi probati, super ideja, sviđa mi se nova rubrika u blogu.
    Kao početnica u kuhanju, sigurno ću doosta toga naučiti od tebe, heh, pusa! ☺

    ОдговориИзбриши
  15. Sviđa mi se recept! Verovatno ću ga isprobati, jer ove sastojke uvek imam kod kuće! I da, da li to mora da se peče u kalupima ili može recimo da se poređa na pleh ili slično? Trenutno nemam kalupe kod sebe. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne preporučujem baš bez kalupa, zato što je smesa takva da će se sve razliti. :/ Jedino ako imaš korpice, možeš u njih da izliješ smesu i da ih tako poređaš na pleh i ispečeš. :)

      Избриши
    2. Kako se nisam toga setila? Hvala ti puno!

      Избриши
  16. Probaću definitivno! Imam i ja slične recepte, ali ovo je nešto što moram probati! Hvala ti na receptu. ☺♥ Poz.. :-)♥

    imperfectionisbeauty6.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Odličan post Anjice. ☺
    Kao sto si i sama rekla sve se to nalazi u našoj kuhinji. Nama, početnicima će dobroj doći, cmook. :*
    http://savjetikristina.blogspot.ba/2015/09/5-outfit-prijedloga-za-skolu-back-to.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  18. Odlican post,hvala ti sto si objavila ovaj post,jer ce mi super doci za hladne jesenje dane <3!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  19. Izgleda preukusno! Svakako ću probati jednom kada se zaželim nekih slanih grickalica, pa da umjesto njih uzmem ovo. :)


    anniesecret24.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  20. Muffini izgledaju odlično, naravno da ću ih isprobati.

    Nova sam pa ako želite posjetite moj blog: http://ivalifestyle.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  21. Do sada sam pravila samo slatke mafine, koje obožavam :), tako da moram da probam i ovaj recept, deluju predivno :) ♥.

    ОдговориИзбриши