5 omiljenih stvari iz mog ormara ♡

By Anja Miii - недеља, август 30, 2015

Kao što sam vam već najavila, i danas je tu jedan collab post. Ovoga puta, pišem ga u saradnji sa Anom, devojčicom sa kojom se već neko vreme dogovaram, ali nikako da u sve ove ranije Back To School postove uvrstim i nešto drugačije. Došla sam na ideju da pišemo o omiljenim stvarima iz ormara. Predviđeno je da to bude 5 omiljenih stvari, mada sam ja prekršila pravilo i stavila 6. :) Nadam se da će vam se moje odabrane stvari dopasti, a sada krenimo...


Ova suknjica je jedan od najlepših, ako ne i najlepši odevni komad u mom ormaru. Vrlo je lepa, elegantna i unikatna. Ima crno - teget - zlatne šare, kruta je i široka. Kada sam joj prvi put, pre sniženja, videla cenu, nisam ni pomislila da bih mogla da je imam, ali posrećilo mi se. Nosila sam je na svom punoletstvu i iz tog razloga mi je nekako još draža i posebnija. :)


Ovo je jedna od meni najdražih košuljica. Kao što možete da vidite, ima sve nijanse plave, kao i belu boju, a ja je najčešće upašem u farmerke ili pantalone, dole obujem bele starke i spremna sam za školu. Jako je prijatnog i laganog materijala i kratkih je rukava.


Ovo je jedan preslatki teksas prslučić koji sam dugo želela da kupim i ove godine sam to konačno i uradila. Nosim ga tokom toplih meseci (ne kada je pretoplo) preko neke majice, a dole, naravno, obučem farmerke. Jako ga volim, stvarno.


Dok teksas prslučić imam par meseci, ovu jaknicu imam već sigurno 3 godine. Te teksas jaknice su na našim prostorima dosta skupe ako mene pitate, a ova je u to vreme kada sam je videla bila na sniženju od 50%. Odmah sam je kupila i od tada je stvarno stalno nosim. Kada više ne budem mogla da je nosim, rado ću ponovo izdvojiti novac da kupim drugu, jer je to jedan odevni komad koji koristim u svako doba godine.


Na ovu listu sam obavezno morala da uvrstim moje najdraže pantalone. Kada ih vidite iz daleka, rekli biste da su to farmerke, ali zapravo nisu. U pitanju su pantalone, a kada ih obučete imate osećaj da nosite helanke. Imaju sa obe strane dva cibzara, kao imitacija džepova, jako lepo stoje i baš ih često nosim.


Poslednja stvar je jedan novi šorts. Dobila sam ga pre otprilike 15-ak dana putem saradnje sa sjajnim sajtom CNDirect. Pored njega, naručila sam još jednu košuljicu, ali nju ćete naknadno videti. Nisam bila sigurna da li sam odabrala pravu veličinu, ali ispostavilo se da jesam. Takođe, nisam očekivala neki kvalitetet, ali ispostavilo se da je odličan. Možete da ga pogledate OVDE, ima i u tirkiznoj boji. Ne zamerite što je moj malo izgužvan (bude dosta izgužvan nakon pranja) i samo sam malo prešla peglom preko njega.

To bi bilo sve za ovaj post. Teškom mukom sam uspela da izdvojim najomiljenije stvari, ali kada bolje pogledam, zaista sve ovo obožavam da nosim. Šta vi najviše volite da nosite i šta vam se najviše dopada od stvari koje sam izdvojila u ovom postu? :)

GIVEAWAY - OVDE

  • Share:

You Might Also Like

49 коментара

  1. Odličan post, najviše mi se sviđa ovaj zadnji rozi šorc.
    http://mylittlebafcorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Prelepe su stvari:)
    Najvise mi se svidjaju pantalone i gornjak:D
    teengril2003.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Sve stvari su lepe,najviše mi se dopadaju suknja i košulja :).
    Ako i dalje tražiš one trenerke sa šoping liste u Bershki imaš najviše izbora ☺.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš ti hvala što si mi rekla, idem u nedelju u kupovinu, pa ću sigurno uzeti jednu :) ♥

      Избриши
  4. Jaaao i ja sam htela da uradim post na ovu temu, pa se nadam da se neces ljutiti ako uradim skoro. Inace, sve stvarcice su bas, bas lepe. Najvise mi se dopadaju ove pantalone i kosuljica. ☺♥

    ОдговориИзбриши
  5. Traper jakna i ove pantalone mi se jako, jako dopadaju. Sve stvari su zaista prekrasne. Već dugo vremena tražim neke košulje i nikako da nađem ništa. Sjećaš li se možda gdi je kupljena? ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kupljena je u butiku 'Beba'. Oni imaju i svoju Fejsbuk stranicu preko koje može da se naručuje, samo što nisam sigurna da šalju u druge zemlje sem Srbije. Ovo je njihova stranica: https://www.facebook.com/pages/Butik-Beba/563335010371333?fref=ts :) ♥

      Избриши
  6. Odlične stvari :)♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com - giveaway u toku!

    ОдговориИзбриши
  7. Anja, odlican post. Odeca mi se stvarno svidja, a mozda najvise kosulja. Presavrsena j . Imam slicnu i obozavam da je nosi . Takodje, prsluk i jakna su prelepe. Suknja mi je bas slatks i predivno ti stoji. A sorts? Za njegs da nr govorim. Obozavam sortseve a ovaj je presladak. Takodje, pantalondme su divne. ❤

    ОдговориИзбриши
  8. Jaoj bože sorc je prelep! A ovaj tirkizni,pascu u nesvet aaaaa! Prelepo,kosulja je vrh!A suknja mi se mnogo sviđa! Jedino sto ja ne znam kako da naruciuejm preko interneta :( da,glupa sam...
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno ♥ Ma, nije to neka mudrost. Samo napraviš nalog na sajtu, tj. napišeš korisničko ime, šifru i neke svoje podatke, što traje par minuta. Onda prosto pretražuješ po sajtu i gledaš šta želiš da kupiš. Odabereš veličinu ako kupuješ odeću, ubaciš u korpu i posle ideš redom i popunjavaš podatke za slanje. Ja ti preporučujem da to radiš sa nekim starijim, jer imate više mogućnosti plaćanja :)

      Избриши
  9. Najviše mi se dopada ovaj poslednji šorts.Imaš predivne fotografije na blogu, koju kameru koristiš??

    ОдговориИзбриши
  10. Sva odeća mi se sviđa, ali najviše pantalone i šorts. I ja isto volim da nosim teksas jaknu gotovo preko cele godine i ona mi je jedan od najdražih komada garderobe u ormaru. :) ❤‎

    http://aleksandrasmagicalworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Sve stvari su stvarno divne, ali mi se najvise svidjaju teksas jaknica i pantalone. Mozes li mi reci koliko si platila jaknu, nigde nemogu da nadjem jeftine teksas jakne :)

    http://svetjednedevojcice.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam moju platila oko 2.500 dinara, možda i manje, uglavnom nije bila ispod 2.000, ali je i to super jeftino. Kupljena je u jednom lokalnom butiku :)

      Избриши
  12. Predivno je sve, ali kada bih morala da biram odabrala bih pantalone, iako ja mislim da su farmerke odnoano skinny jeans, jer ja bukvalno samo takve i nosim. :)
    Novi post je na blogu ➡ shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno, i ne znam šta su tačno, ali su stvarno preudobne i zaista su kao malo deblje helanke :)

      Избриши
  13. Sve je prelepo! Suknja je baš jedinstvena i unikatna, mnogo mi se dopada! Što se tiče jakne, i ja sam nedavno kupila jednu i stvarno je odličan komad, a farmerke imam iste samo druge boje. Zar one nisu nešto najbolje što postoji? Tako su udobne i sve. :) Šorc je neverovatan, pravi letnji! :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti ♥ Sve stvarčice su prelepe i ne znam koju više volim da nosim, zaista :)

      Избриши
  14. Predivne stvarcice.Slazem se da je suknjica najsladja <3


    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Prelepe stvari. ☺ Najviše mi se sviđa šorc a i košulja je divna. ♥

    ОдговориИзбриши
  16. Predivan post!Sve stvari su preslatke <3!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Ne verujem koliko su lepe sve ove stvari!!!
    Anja hoćes li da mi pozajmiš ovu odeću(vratila bih ti ih jednog dana!Hahahaha šalim se).
    Možes li da mi kazes gde si sve ove stvari kupila!?
    Ja imam dve teksas jaknice i dva teksas prslučeta,to nikad nece izaci iz mode.

    Flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahah, hvala ti ♥ Sve stvarčice su kupljene po lokalnim buticima, tako da i nema neke svrhe da pišem, ali dobro. :D Ako si iz Sombora, onda ćeš znati. :) Suknjicu sam kupila u radnji 'The world of fashion', levo od fontane pored apoteke, košuljica je kupljene u butiku 'Beba' koji se nalazi u Temerinu, isto kao i teksas prslučić i pantalone. Gornjak u jednoj prodavnici u pasažu takođe u Somboru. :D

      Избриши
  18. Odlican post!Gde si kupila suknju?Ona mi najlepsa, a odmah posle nje idu helanke/farmerke i sorc! :-*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U Somboru, u prodavnici koja se nalazi levo od fontane kada se pređe semafor, u njoj su sve tako elegantne haljinice i suknjice i dosta su visoke cene, ali bila je na sniženju od 50% pa sam je odmah uzela. :D

      Избриши
  19. Preeeeelijepe stvarcice! Sjecam se ove suknjice sa tvog 18-og rodjendana, kada si nam samo slikala dio sebe, jer tada jos uvijek nismo znali ni kako izgledas ni kako se prezivas. Znali smo da si iz Srbije, da se zoves Anja, i da imas 18 godina. Jos tada mi se ova suknjica mnogo, dopala, pogotovo to kako ti stoji. Model je prelijep. Kosuljica je divna! A pantalone su SAVRSENE! Ja obozavam ovakve pantalone, imam ih dvoje, izgledaju kao farmerke ali kad ih nosim, osjecam kao da sam u helankama. Zaista su divne! Gdje si ih kupila? I sorts i prsluk je su predivni! Ma sve je predobro! Savrsen post. <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, hvala ti punoo Mico ♥♥ Te pantalone sam kupila u Temerinu, u butiku 'Beba', ja tamo često odem tokom godine, stvari su dosta povoljne, a baš su kvalitetne i dosta moje odeće je upravo tamo kupljeno. Imaju i svoju Fejsbuk stranicu, samo što primećujem da su počeli da postavljaju samo obuću, pre su postavljali i svu odeću koja ima u butiku. https://www.facebook.com/pages/Butik-Beba/563335010371333?sk=timeline :)

      Избриши
  20. Najviše mi se sviđaju ove pantalone-farmerke i teksas prsluk. :)
    Htela bih da te pitam, kako sklapaš saradnje sa stranim sajtovima? Ako hoćeš da pričamo na tu temu, pošalji mi poruku na fb, imaš me u prijateljima. :D

    Girly world

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oni su me sami kontaktirali, ali možeš da im pošalješ poruku i da ih pitaš da li žele da sarađuju sa tobom. Imaš CNDirect, Dresslink, New Dress itd. Na svakom sajtu imaš mejlove, pa im piši ako želiš. Možeš mi se slobodno javiti preko Fejsa ako ti treba neka pomoć, ali do sada su oni mene kontaktirali, ja im nisam pisala, tako da ti o tome trenutno ne mogu reći previše :D Uglavnom sve zavisi od pregleda i čitalaca na tvom blogu, tj. oni te kontaktiraju ako misle da zadovoljavaš određene uslove i daju ti određenu svotu novca za koju možeš da odabereš stvari :)

      Избриши
  21. Jaoooj, pa sve ovo je preslatko. A mislim da teksas stvari nikada neće izaći iz mode, tako da mi se sve dopada. Ova teksas jaknica je stavrno magična, kao i šorc. Ostala sam bez teksta, haha. :-) Nemoj se uplašiti, ako se sutra probudiš i vidiš da ti nema ovog roze šorca, biće kod mene, hahah. ;-) <3

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  22. Zaljubljena sam u tu suknju stvarno je predivna, Pantalone su bas onako zanimljive, i sorc, ma sve.


    http://mojinternetsvetmojapravila.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  23. Odličan post :) Suknjica je savršenstvo :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  24. Prelepe stvari, najviše mi se sviđaju farmarke i šorc. :)

    http://saveti81.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  25. Suknjica je preslatka, imam sličnu i mogu da zamislim kako ti savršeno stoji. I košuljica mi je divna, kao i sve ostalo hahaha. Super post Anjaa! ❤❤❤💋


    Smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  26. Prelepe stvari ♥. Zaista je sve savršeno, pogotovo ove sive pantalone, a i šorts je presladak :).

    ОдговориИзбриши
  27. Suknja me je baš oduševila! Mnogo mi se dopada. Već duže vreme tražim "savršenu" košulju i nikako da je nađem. Moraću da pogledam u "Bebi". Pre sam tamo više kupovala, ali sam prestala, ni sama ne znam zašto. :D Što se tiče kvaliteta i cena, da li se nešto promenilo? Odličan post, a i slike su zaista dobre.☺♥

    pametnodete.blogspot.com

    ОдговориИзбриши